حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

بهشت آبی

سلام


هم چنان منتظر هستم که گرفتاری های دوستم تموم بشه و بقیه ترجمه رو تحویل بده تا جلد اول مانگا حماسه ی وینلند رو تکمیل کنم ...


خُب برای اینکه لا اقل یه مطلب مفید تو این وبلاگ باشه  ؛ این رو می زارم


مانگای بهشت آبی ...

24 چپتر >>> به صورت کامل به فارسی ترجمه شده ... خودم ترجمه ش کردم به همراه یکی از دوستان ... تنظیم و کارهای گرافیکیش به علاوه ی ترجمه ی 12 چپتر اول کار خودم هست


مانگا یه مانگا در رده ی سنی سنین هست و داستان نیمه واقع گرایانه داره و مانگاکا سعی کرده در قالب مانگا نظرش رو بیان کنه ...


خوشبختانه این مانگا بر خلاف اکثریت مانگاهای مربوط به رده ی بزرگسال عاری از هر گونه صحنه ی مستهجن هست ...


نکته : من اصولا طرف ترجمه ی مانگاهای مشکل دار و یا حتی معرفی اونها نمی رم  ...


اینم لینکش  ( از این لینک می تونید 24 چپتر رو دانلود کنید )


http://www.mediafire.com/?os1kc4le3lggw


موفق باشید ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

فوق العاده بود دستتون درد نکنه خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد