حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

معرفی و لینک دانلود نرم افزار CDisplay

سلام

امروز اومدم یه نرم افزار کوچک و سبک که خودم برای خوندن مانگا و کمیک ها استفاده می کنم رو معرفی کنم ....

نرم افزار CDisplay  یه نرم افزار سبک هست که می تونه مانگاها رو با اون به صورت تمام صفحه و با بهترین کیفیت خوند ...

خودم قبلا از انواع نرم افزار ها ( چه نرم افزار نشان دهنده ی تصاویر ویندوز هفت ، چه نرم افزار MS Picture Manager  و همچنین ACD see  استفاده می کردم ولی هیچ کدوم راضی کننده نبودن ...


به هر حال من توصیه می کنم که این نرم افزار رو دانلود و نصب کنید و با اون از خوندن مانگاها و کمیک و همچین تصاویر با فرمت JPEG  و PNG  و GIF  لذت ببرید


موقعی که وارد نرم افزار می شید با یه صفحه ی کاملا سفید رو به رو می شید ... کلیک راست کنید تا گزینه های نرم افزار نمایش داده بشن ... کار باهاش خیلی راحته و کیفیتش هم عالی


اگه تصویر اصلی از صفحه مانیتور شما بزرگتر بود ،، با کلید ها جهت می تونید عکس رو جا به جا کنید


در صورت اینکه چند تصویر ( مثل یه چپتر مانگا ) رو با هم لود کردید از کلید های Page up و Page Down  برای رفتن به تصویر بعدی یا قبلی استفاده کنید ...


اینم لینک دانلود ( حجم 1.13 مگابایت )


دانلود کنید




تاخیر

سلام ...

متاسفانه به دلیل مشکلاتی که پیش آمد ، قسمت 7 مانگا که قرار بود قبل از عید به فارسی برگردانده شود ، با تاخیر حداکثر تا 20 فروردین 89 به فارسی برگردانده و در همین وبلاگ در دسترس عموم قرار می گیرد .