حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

توقف موقت ترجمه

سلام

متاسفانه به علت مشغله ی  درسی کار ترجمه و انتشار مانگای فارسی شده ی حماسه ی وینلند تا آخر خرداد ماه به تاخیر می افته ...


ناگفته نماند در این بین ، در صورت وجود وقت آزاد به ترجمه ی چپترهای باقی مانده می پردازم و اگر خدا بخواهد در نیمه ی اول تیر ماه ، جلد دوم حماسه ی وینلند را به پایان می رسانم ...


موفق باشید ...

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://dragonageorigins.mihanblog.com

سلام داداش. کارت معرکه ست. کیفیت ترجمه و ادیت خیلی بالاست. پاورقی هات هم خیلی کامله. خسته نباشی. من از این مانگا حتی بیشتر از برسرک و یا وان پیس و بلیچ خوشم اومد تقریبا در سطح ناروتوئه.
بعد از امتحانا باید اضافه کاری کنی. یه توضیح هم بده ببینم چند تا چپتر تا حالا اومده. آثار دیگه ی مانگاکاش اگر هست معرفی کن. یه جا رو هم معرفی کن برای دانلود نسخه ی انگلیسیش.
من لینکت کردم. شما هم همین کار رو انجام بدید.

سلام

من خودم لینک مانگای انگلیسی ( با کیفیتش ) رو تو مدیا فایر دارم ...

تا چپتر 74 اومده ...

متاسفانه دوست ادیتور ترجمه م گرفتاره ... خودم هم این چند وقته داشتم ناروتو رو ترجمه می کردم ( تا قسمت 544 ناروتو ) ولی دیگه می خوام بزارمش کنار ...

در نظر دارم با اتمام ترجمه ی جلد دوم ... همزمان هم چپتر های جدید و هم جلد به جلد ادامه بدم ... البته اگه بتونم دوسه نفری کمک گیر بیارم ...

خط و رنگ شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ http://comic.khatorang.ir

قالب نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد