حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

خیلی گذشته ...

سلام

امروز می خواستم برای یک بنده ی خدایی یک فایلی رو ایمیل کنم ، ولی به علت حجم زیاد ، سرویس ایمیل اجازه ی ارسال رو نمی داد !

خب ، ما هم به اون بنده ی خدا قول داده بودیم ، میون چه کنم چه نکنم بودم که یادم آمد توی پیکو فایل یک حساب کاربری دارم ، حالا رمز پیکو فایل کجا بود !؟ همون رمز وبلاگم ...

به هر حال ما فایل رو آپلود کردیم و لینکش رو به شخص مورد نظر ارسال کردیم ...


ولی به این بهانه بعد از مدتها سری هم به این وبلاگ زدم ...

خاطرات خوبی بود ، هر چند دوران خوبی نبود ( اون موقع وقتم رو به بطالت هدر می دادم ) ...


خیلی ساده بگم ، اگه برگردم به اون موقع ، دیگه وقتم رو سر ترجمه کردن یک مانگا هدر نمی دم ... سعی می کنم درامدی داشته باشم ...


به هر حال آخرین کارم هم  در پست بعدی براتون آپلود می کنم ، ترجمه ی یک کتابه ! ... و احتمالا آخرین ترجمه ی آزادم که از سر علاقه ترجمه ش کردم ... یعنی بیشتر برای خودم ترجمه ش کردم نه برای کس دیگه ای ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد