حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

تغییر محل آپلود جلد اول مانگا( قسمت های 1 تا 4 )

سلام

با توجه به درخواست دوستان ، جلد اول رو در سایت های ایرانی ( پیکو فایل > زیر نظر بلاگ اسکای ) آپلود می کنم ...


قسمت 1


قسمت 2


قسمت 3


قسمت 4


در مورد قسمت های دیگه ی مانگا ( از قسمت 16 به بعد ) ... گویا سایت انیم ورلد این مانگا را تا قسمت 26 ترجمه کرده ... می تونید با عضویت در سایت فوق ادامه ی مانگا را از آن سایت دانلود کنید .... البته باید بگم من ترجمه ی مانگای فارسی رو به علت نداشتن حجم کافی اینترنت ، دانلود نکردم ، بنابراین نمی تونم نظر بدم که کیفیت حروف چینی و کیفیت ترجمه در چه حدی هست ... 


در مورد خوندن مانگا به انگلیسی هم باید بگم اکثر سایت های قرار دهنده ی این مانگا مسدود شدند ( البته اینبار به علت قانون کپی رایت کشور آمریکا ) بنابراین پیدا کردنش سخته ... من تا قسمت 60 مانگا را در مدیا فایر با کیفیت خوب داشتم ولی دیگه مدیا فایر در دسترس کاربران ایرانی نیست و من هم اهل استفاده از روش های دور زدن نرم افزارهای شرکت زیر ساخت نیستم ... البته باید بگم این یه دلیل خاص داره ، این نرم افزارهای شرکت زیر ساخت ، علاوه بر محدود کردن ، کارهای دیگه ای مثل ایجاد فایر وال و برنامه های ناظر هم انجام می دهند که باعث می شد احتمال ویروسی شدن رایانه بسیار کم بشه ... 





نظرات 2 + ارسال نظر
رعد چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

به هر حال از تلاشتون ممنون. عیدتون مبارک

rofagha110 سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://cmclub.ir

استاد ، من 12 چپتر اول رو تو باشگاه آپلود کردم :
http://cmclub.ir/1391/01/cmc-news/%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%86%D9%84%D9%86%D8%AF/
بعد اگه میشه منو تو یاهو یا جیتاک اد کنید یک کاری باهاتون داشتم . یوزرم rofagha110 است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد