حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

حماسه ی وینلند

ترجمه ی پارسی مانگای حماسه ی وینلند

برگردان فارسی قسمت 10

سلام


جلد دوم رو کامل ترجمه کردم ولی حسش نیست تو کامپیوتر تایپش کنم و بعد بشینم وقت بزارم و تصاویر رو ادیت کنم ... 



خب ، به آرامی پیش می روم ...



اینم قسمت 10


دانلود کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
rofagha110 یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://cmclub.ir

باسلام . دوست عزیز .
میخواستم بپرسم اجازه دارم این مانگا را در باشگاه کمیک و مانگا بذارم ؟
راستی انیم پارک هم نمیای چند ماهه .
یر بزن .
خوشحال میشیم .

امین پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://dragonageorigins.mihanblog.com

سلام آقا دمت گرم من عاشق این مانگام امیدوارم سریع تر ادامه ش بدی تا به چپتر آنگوینگ برسونیش.

رعد پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام.
چرا اینقدر دیر؟
به هر حال ممنونم

رعد جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

واقعا که میدونی از کی ترجمه نکردی. ارام ارام پیش میرم ؟این دیگه کیه ؟از تابستون نیومدی به وبلاگ سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد